söndag 3 april 2011

Ett alster av vinster...och en Award!

Jag har gjort ett kort, det enda som jag köpt själv på denna är cardstocken. Det andra har jag vunnit i en blogcandy av MadebyLena och i en utmaning som Fruarna Lilja haft. Kul, när man nån gång vinner!!!




Jag har även fått en Award och denna gången har jag fått den från Snojbi!!

Tack snälla du för att du är en av mina trognaste läsare. Uppskattar er alla som läser min blogg och det är så kul att ni tar er tid att skriva kommentarer.


Regler för denna är att man skall ge den vidare till bloggare med under 100 följare.
S
å att dessa kan upptäckas.

                                          Jag skickar den vidare till mina trognaste läsare.  Tack rara ni!!

                                                     Kram kram




4 kommentarer:

  1. Du gör så jättefina kort!

    SvaraRadera
  2. Ett härligt kort,
    gillar pinsen genom kronan :)

    SvaraRadera
  3. Ett stor tack för dina fina ord i mon blogg det värmer.
    Sen säger jag bara wow vilket kort du har gjort. Så fint och välarbetat.
    Jätte fin stil och med fina detaljer.
    Har titta runt på dina alster med och allt var verkligen jätte fint.
    Ha en bra dag.
    Kram Louise

    SvaraRadera
  4. Wow, vilket fint kort du har gjort med underbara detaljer. Gillar det massor. Vintage är min stil. Ha det gott. Kram Lena

    SvaraRadera