söndag 29 maj 2011

Mor och mormorslayout!

I helgen har jag suttit på Scrap och Pysselmässan och pysslat. Jättekul träff, med trevliga tjejer och roliga utmaningar. Tjohooo..jag deltog i 4 utmaningar och vann 2. Det var över min förväntan.

Här kommer en Lo på min mormor.

Svårt att fotografera eftersom färgerna inte kommer till sin rätt.
Har använt mig av lite nyköpt material :))

Jag älskar att lägga på cracklepaint!
Den här Lo n är mycket jag.... spets, lite gulligt samtidigt en kontrast med lite svart och hårdare kantiga bokstäver. Jag gillar ju även att har spets eller tyg på mina alster. Därför skickar jag in den till Sukkersöts utmaning där man ska visa sin stil.

Jag hoppas er helg har varit bra och att mina läsare får en bra vecka!

Kram kram Katja

6 kommentarer:

  1. Underbar Lo med fiina detaljer.

    Grattis till dina vinster

    SvaraRadera
  2. den Lo:n gillade jag,många fina dekorationer.
    Grattis till dina vinster,kul!!

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsterna. Jättefin Lo.

    SvaraRadera
  4. En vacker LO, snyggt med spets.
    GRATTIS till vinsterna, skoj :)

    SvaraRadera
  5. En nydelig LO med mange lekre detaljer og flott dekorert:-))
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
    Lykke til!!

    Klem Astrid:-)

    SvaraRadera
  6. Such a gorgeous layout full of pretty detaisl! This is sooo Elegant and Pretty! Love your amazing lace and lovely ribbon - Wonderfull!

    SvaraRadera