lördag 18 juni 2011

Ännu ett...

Ja, nu är jag på hugget...Gillar ju utmaningar, dessa gör att jag vågar prova lite nytt!!

SS midsommacrop.. mitt tredje bidrag...
Man skulle ha 7 av något och jag har valt 7 olika stämplar.

Gillar att skapa i svart och vitt och här blev det lite, lite lila för att bryta.
Staketet, trollsländan, växt och fågel kommer från Prima.
Klockan är Bo Bunny. Ännu en växt och fågelburen minns jag inte varifrån de är från.
Tack alla rara ni för att ni skriver kommentarer, det gör mig så glad!!

Kram Katja

8 kommentarer:

  1. Oj va du pysslar på,och snyggt blir det också.

    SvaraRadera
  2. Läckert, häftigt att använda så många stämplar och den lilla lila brytningen gillas:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Mycket läcker, gillar egen gjorda design papper!!!

    SvaraRadera
  4. En faslig fart på dig, kul :)
    Jättefin LO, jag gillar svart och
    vitt med inslag av någon accentfärg.
    Lycka till!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Snygg Lo fint med alla stämplar och den lilla charmsen. Ha detså gott.Kram Nina

    SvaraRadera
  6. Va mycket fint du redan har hunnit med till Cc´n. Denna layout är helt outstanding! Coolt foto å stämplarna är ju sååå läckra! =)
    kram K.

    SvaraRadera
  7. Otroligt snyggt! Duktigt att du lyckas få dit så många stämplar utan att det blev plottrigt!

    SvaraRadera
  8. Den här gillar jag skapt!! Jag kämpar själv på med SS Midsommarcrop men hinner inte så mycket, förstår inte vad jag gör med all tid! *blinkar*

    Kram/Kathleen

    SvaraRadera