söndag 3 juli 2011

Wow, jag är överväldigad....

Jag kikade in på SS sida och ni vet säkert att jag deltog i midsommarcropen.

Jag blev sååå glad och förvånad... Men jag har ju vunnit lite...

2a pris till midsommarbrud!! Helt otroligt för det var såå många andra som hade fina alster.

Sedan har jag även vunnnit 2 pris med min jordgubbslåda och min glass.

Vilken härlig sommar det är med gubbar och glass!!


Har fått så mycket, så nu ska det firas... Bjuder på en blogcandy inom kort så håll utkik!!

Kram kram Katja

5 kommentarer:

  1. Jag va inne på SS sida och såg att du hade vunnit flera priser,jätte roligt.
    GRATTIS!!!

    SvaraRadera
  2. Va vare ja sa : )
    GRATTIS!!!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS :D ja röstade på dig... *ler*

    SvaraRadera
  4. Grattis!
    Sa ju att du skapar vackert :)
    Kram

    SvaraRadera