onsdag 24 augusti 2011

Svampskog

I helgen så var i skogen och skulle försöka hitta lite svamp. Men inte då.... inte ens flugsvampar finns i vår torra skog.

Då kom jag på att jag skulle göra ett kort till Pojjos hösttävling. Höst och en massa härliga svampar hör ihop!



Lite olikt mig att göra ett kort med mycket rött.
Men bäst jag vänjer mig då det snart ska bli lite mer julkort.


Nu har jag redovisat mina 50 alster, så nu får jag shoppa!! Tjohooo!!

Men jag avvaktar till helgen 2-3 sept. Då ska jag åka och Countryscrap och gå på Ingvilds Bolmes workshop!! En tur på 5O mils enkelresa.
Tänkte börja turen med ett besök till Magnolia i Borås.
Finns det någon mer scrap butik som är värt ett besök, så är jag så tacksam för era tips.
Ska bli så kul med shopping och kurs!! Västkusten är som att komma hem.

Kram kram


13 kommentarer:

  1. hihi hi såååå himla sött kort :D
    tack för du tävlar hos mig :D

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort:) Vad kul att fara på den träffen. Håller också på med ett kort till pojjo.
    Lycka till!
    Kramisar

    SvaraRadera
  3. Vilket mysigt kort,
    svampen ser riktigt inbjudande ut att bo i :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jättesött kort! :)

    Ha det toppen!

    SvaraRadera
  5. Godmorgon! Va kul att du hittade in till mig så jag fick möjlighet att titta på allt fint du gjort!
    Så härligt kort detta är, och höstkortet lite längre ner, så snyggt!
    Ha en bra dag!
    Kram lene

    SvaraRadera
  6. Vilket härligt kort.Så roligt att du skall åka ner till Uddevalla. Jag bor inte så långt ifrån. När du är i Uddevalla så finns det två affärer till, Scrapfabriken och Creativica, det är gång avstånd mellan affärerna.Jag vet att det finns en affär till i Borås kommer inte på namnet nu, men jag återkommer med det. Ha det så bra. kram Nina

    SvaraRadera
  7. Hej igen. Affären i Borås heter Pysselskafferiet, jag har inte varit där men jag har hört att den skall vara bra.Kram Nina

    SvaraRadera
  8. Underbart kort , vilken härlig svamp

    SvaraRadera
  9. Mina tankar hamnar hos smurfarna!! störtskön känsla!!

    SvaraRadera
  10. Så flott kort♥. Ser riktig koselig ut☺. Flotte farger og nydelig pyntet♥.

    Ønsker deg en fin helg.

    Klem Marita♫♫

    SvaraRadera
  11. Härligt höstkort... håller tummarna!!!
    Pysselskafferiet är väl värt ett besök... se bilder på min blogg!! Jag åker också till Ingvild, det ska bli så skoj! Hoppas att jag känner igen dig! Kramizar

    SvaraRadera
  12. OMG vilket kort du har skapat det är super snyggt och super läckert:) Om jag gillar det SJÄLVKLART och jag gillar det mycket:)
    Du är mycket duktig i ditt skapande och inspirerar och ger bra idéer till oss andra:)

    Ha en underbar fredag och helg och var rädd om dig!

    Massor med kramar från Lilla Pyssel Inger:)

    SvaraRadera
  13. Ett urgulligt höstkort, gillar svamphuset!
    Tråkigt att du inte fått plocka någon svamp ännu, du får passa på när du kommer till västkusten här har vi massor :-)
    Kramar Ann-Charlotte

    SvaraRadera