söndag 4 september 2011

Workshop

Vilken helg...

Började helgen med ett besök i Magnoliabutiken.
Mycket fint i butiken.... men jag glömde köpa stämplar...

Sedan åkte jag till Uddevalla och Creativica.
Har även köpt lite spets och band... men dessa låg i en annan påse.

På lördagen var det workshop. Ingvild Bolmes workshop, ordnat av Countryscrap.
Bra ordnat av Countryscrap, med mat och dryck. En stor eloge till dem.
Där handlade jag med... men ingen bild att visa då jag använde endel av materialet under lördagskvällen.


På bilden ser du Ingvild och Milo.

Vi gjorde två LO på workshopen. Har fått några nya tips vad man kan tänka på när man gör LO.

Så här såg den ena ut innan den var ens i närheten klar.


Visar upp mina LO s i morgon, för jag behöver fota den i bättre ljus.
Pust, pust vilken intensiv helg. Men wow, så kul!!

Kram Katja

8 kommentarer:

  1. Det låter som en rolig helg, så mycket fint du har handlat. Kram Nina

    SvaraRadera
  2. Ja; värsta inköpen! Grattis! Mamma säger att araberna gratulerar varandra när någon annan har gjort ett bra inköp, så jag gör detsamma och gratulerar dig till alla fina saker du köpt!

    najs to see you öögen, anyway!

    C

    SvaraRadera
  3. Va avensjuk jag blir på allt du har handlat och varit med om under helgen :)

    SvaraRadera
  4. Åh va du också där, F#N va häftigt. Nu blev ja ju nyfiken på LO tipsen...
    Min pyssel ådra har tagit semester, får inte fram en sträck gubbe äns...
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Mycket fint du har köpt.Låter som en trevlig helg.

    SvaraRadera
  6. Hejsan
    Du hittar swirlen bla här http://www.ljuvaanglar.se/sv/cheery-lynn-designs/victorian-romance-flourish.html?grp=525725
    Jag fick den av min mamma så jag vet inte var hon har köpt den nånstans.
    Hon vet vad jag gillar.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Man tackar för de fina orden, betyder mycket när dom kommer från dej :)
    Har just insett att jag bor nog i fel landsända, Hudiksvall är inte så centralt placerat på scrapkartan. Har sett och hört så mycket om workshopen med Bolme, hade storartade planer på att åka men sansade mej till slut.... sitter här uppe i "norr" grön av avund ;)

    Ha det bra!!

    SvaraRadera