söndag 9 oktober 2011

Enkla kort

Idag bjuder jag på två lite enklare kort. Samma upplägg, men ändå lika. Det kommer fler kort i detta format eftersom jag har mycket kuvert som de ska passa i. Hur skickar ni era kort. Jag vill ju gärna ha tradiotionella kuvert, men vet att många skickar sina kort i cellofanpåsar.



Igår var jag i Avesta, jättekul att få träffa så mycket duktiga tjejer.
Lite shopping, 2 LO s och ett julkort och två tags hanns med. Jag hann ju knappt äta.
Många duktiga scrappare var på plats, med massa alster att inpsireras av.
Svårt att vinna, det var samma tjej som vann alla utmaningar där det var röstning.
Men jag vann lite stämplar på lotten. För mig känns det kul bara att komma ut bland folk och pyssla.
Lite segt att köra hem... var hemma vid midnatt.

Idag ska jag packa upp nyheterna, pysselsakerna och fota lite.

Kram kram

Katja


4 kommentarer:

  1. Fina kort:) Skickar mina i kuvert.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Väldigt vackra kort du har gjort. Snyggt dekorerade. Jag brukar också skicka i kuvert. Gör dom själv ibland av papper jag tröttnat på. Ha det gott. Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Snygga!
    Skickar nog mina i kuvert jag med. Ibland med lite skydd runt inne i kuvertet om det är mycket "grejs" på kortet.

    SvaraRadera