söndag 23 oktober 2011

ME som i MezzaNotte

Jag har gjort en LO till Scrapptorgets utmaning med klet och kladd. Man ska leka med färg och kladd....
Använt mig av gesso, akrylfärg, Cracklepaint, crackle accent, distresser och mistat med 3 olika färger.

Har målat alla dekorationer och all har slutligen blivit mistat.

Har varit lite svårt att fotografera LO´n. LO´n är mycket ljusare i verkligheten.





Så här såg det ut under mitt klet och kladd...Kul!! Fast den tog en hel dag...


Nu tackar jag för Scrapptorget för alla roliga utmaningar och hoppas på lite tur.

Kram till er alla!
Katja

12 kommentarer:

  1. men guud så fin lo, ja hoppas du vinner med denna :D
    japp jag har en stjärn die. det är 5 olika stl

    SvaraRadera
  2. vilket jobb du lagt ner och såå himla fint det blev, urläckert

    SvaraRadera
  3. japp jag skickar en länk där jag köpt den..

    http://www.ciliinpapers.se/product.html/sizzix-framelits-dies-8/pkg-10?category_id=191

    SvaraRadera
  4. Åh Gudars vilken fin layout!
    Och kladd och klet som är det bästa som finns... ;)
    Det ska lixom "kännas" när man skapar...
    Lycka till i utmaningen nu!

    Ha de gott!
    J

    SvaraRadera
  5. Gisses va mycket fint du gör.
    Du är verkligen duktig!!

    SvaraRadera
  6. MEN vad du har jobbat! Själv hade jag aldrig ens kommit på tanken att måla SAKERNA på layouten också och SEDAN mista ovanpå det - hoppas du vinner något för denna för den är oerhört snygg och välgjord!

    SvaraRadera
  7. Med den där underbara skapelsen måste du vinna , så himla fin..
    Agneta

    SvaraRadera
  8. Wow så otroligt läckert.... håller tummarna för dig nu och hoppas du vinner.... vilket jobb och så välgjort kladd :) Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  9. Superfin!!!
    Men vilket jobb, alla detaljer är superfina och jag älskar verkligen "kladdet"
    Ha det!

    SvaraRadera
  10. GRATTIS TILL BÅDA VINSTERNA I SCRAPPTORGETS TÄVLINGAR!!

    MEN DENNA TAR NOG PRISET ÄNDÅ!!!!!!!!!

    Charlotta / La Vikinga

    SvaraRadera
  11. Och den vann! Du är verkligen värd att vinna efter allt jobb du lade ner!

    SvaraRadera
  12. Denna är bara sååååå himla fantastisk!!! Makalöst vacker!♥

    SvaraRadera