fredag 4 november 2011

Inspirations alster

Nu är jag hemma från Nederländerna och ska man åka dit så är Haarlem klart mysigare än Amsterdam.
Innan jag åkte så gjorde jag några inspirations alster till mina elever.  Jag har ju den fantastiska förmånen att kunna scrappa med mina elever.

Så jag har altrat ett  skolblock.

Har altrat en av skolans tunna skrivböcker. Den har fått lite hård kartong innan den fick papper på sig.


Insidan har fått en liten ficka.


Mina elever går i åk 4-5 så därför är alstren lite mer enkla än vad jag vanligtvis gör.

Mina elever har varit på "studiebesök" hos Smått och gott/Maries scrapstudio. Vi fick ett litet kit och jag har gjort två tags utav detta.


Nu ska kika runt på era bloggar för lite inspiration...I helgen blir det pyssel på Uppsala scrap och pysselmässa.

Tjingeling Katja

2 kommentarer:

  1. Tänk vilket bra jobb vi har som kan pyssla på arbetstid :)
    Härliga alster.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Fina saker du har gjort. Tänk vad man kan göra mycket fint av papper. Du får ha en trevlig helg. Kram Nina

    SvaraRadera