måndag 19 december 2011

Ännu ett kort av en påse

Jag har gjort ännu ett julkort som till grunden är av en påse. Några påsar fick jag av Mia senast jag var iväg och pyssla.

I've done one more Christmas card which is in the base a small paperbag. I received  some paperbags from Mia, Thanks!
I have used one of the Vilda Stamps Finnish stamp, because the card is sent to Finland.

Jag har använt en av Vildas Stamps finska stämpel, eftersom kortet ska skickas till Finland.
  Titta in på Scrapptorgets blogg, där öppnar jag lucka 19 idag.  En tag i metaltape.

Take a look at Scrapptorgets blog, where I open the door 19 today. I have made a Tag in the metal tape.

Titta in på Magdas, där visar jag julgransdekorationer.
Check out Magdas, I show Chrismastree decorations.

Tjingeling Katja

4 kommentarer: