fredag 20 januari 2012

Award

Åh. jag har fått tre Awards, har fått en från Anna, en från Onkis och en från Maud
Blir glad och tacksam och just nu känns det som en gullig uppmuntran när inspirationen och orken tryter.

Tack snälla ni!! Det värmer djup inne i själen.

När man fått denna award ska man:
Kopiera och länka till den man fått den av
Ge den vidare till 5st bloggare som man inspireras av och
som har mindre än 200 följare plus att man ska meddela dom det.
Att bara välja 5st är ju inte det lättaste då jag skulle kunna ge awarden till er allihopa :) Finns så många inspirerande bloggar
Men här kommer iallafall mitt val:
Mikaela
Pojjo
Kattiz

Som sagt svårt att välja mellan alla fina bloggar. Ha en fin helg!

Kram Katja



1 kommentar:

  1. Tusen tack du är snäll :D
    Jag försökte kommentera tidigare i din blogg men det gick inte så jag hoppas det går bättre nu :D

    SvaraRadera