måndag 5 mars 2012

Påskkort

Nu har jag fått till årets första påskkort. Insåg faktiskt att jag inte äger en enda påskstämpel. De gånger jag har stämplat påsktext, så har det varit på lånade stämplar. Men ska till Avestamässa i helgen och pyssla. Så förhoppningsvis hittar jag nån påskig stämpel där. Ska bli jättekul att åka iväg och pyssla- bara att jag gått och blivit sjuk nu. Har gått och fått feber... Grymt... Men jag får vila nu i veckan.

Är det någon av mina härliga läsare som ska till Avesta i helgen?

Nu ska jag vila...
Kram Katja

7 kommentarer:

  1. Det va ett snyggt påskkort,fin bild och mjuka goa färger.
    Hoppas att du blir frisk innan helgen.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Fint kort, krya på dig
    Kramisar

    SvaraRadera
  3. Jättefint påsk kort. Krya på dig så du kan åka till mässan. Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Vilket härligt kort. Jag tänkte försöka ta mig till Avesta, kanske. Ser du mig så hälsa gärna, jag är ju halvt blind och ser inte/känner igen folk fast jag snubblar över dom : )
    Krya på dig!!!

    SvaraRadera
  5. Vilket härligt påskkort... älskar dessa Pionpapper, de är grymma. Nu får du ta och krya på dig ordentligt så du är frisk till helgen. Tyvärr ska jag ej på träffen, lite för långt att åka. Ha det bäst! Kramizar

    SvaraRadera
  6. Jättefint kort! Hoppas du snart mår bättre och får en toppenhelg i Avesta

    SvaraRadera
  7. Fint påskkort! Jag har inte heller påskstämplar så det måste nog ordnas. Ska också till Avesta och pyssla i dagarna två :-)
    /Rosa

    SvaraRadera