fredag 6 april 2012

Hip to be square

Scraplagrets påskcrop, den 1:a utmaningen ska man använda kvadrater. Detta var lite klurigt då jag älskar doilies och andra former. Men jag klippte en massa kvadrater som fick rivna kanter. Sydde fast dessa som ett "snäckskalsdraperi" i mitten. Kvadraterna trycktes upp lite för att inte få så platt känsla.

Smälte även ner lite vit vaxkrita.



Jag är såå glad för alla kommentater. Ligger efter med att kika in och kommentera era fina bloggar. Har haft fullt upp med kalas och gäster. Så tiden jag fått över har jag nyttjat till att skapa.

Jag önskar er alla en Glad Påsk!
Kram Katja


8 kommentarer:

  1. Men så häftigt det blev med fyrkanterna!! Vilken rolig och cool ide!!
    Tack för att du är med och tävlar hos scraplagret!!

    SvaraRadera
  2. Wow vilken tuff LO, gillar de rivna små bitarna!
    Glad Påsk!
    Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  3. Vilket jobb med alal fyrkanter..coolt

    SvaraRadera
  4. Åh vad den var snygg!! Vilken kul och härligt annorlunda design!!! Bra jobb!

    SvaraRadera
  5. Guuuuuuuuuuuuuuvasnyggt!! *helt kär*

    SvaraRadera
  6. Sååå himla läckert!! Supercool tolkning av utmaningen!

    SvaraRadera
  7. Så ljuvt och fint..!

    SvaraRadera