måndag 28 maj 2012

Mässa och Pyssel i Uppsala

I helgen har det varit Scrapmässa i Vaksalaskolansmatsal. Det fanns även plats för pysslare under mässan. Jag hann med 5 alster under två dagar. Så roligt att få lite egen pysseltid och det är alltid roligt att lära känna nya männinskor.

Här visar jag upp ett kort i Mixed media teknik, som jag gjorde.... gjorde helt utan tanke.
Blev så glad när jag faktisk vann med det.

Roligt att göra kort i blandade tekniker. Här hade jag texture paste, mist, neocolor II, servett decoupage och lite doodling. Avslutade allt med glitter.
Här är ett kort till... man skulle använda fågelstämplen och dessa mönsterpapper.

 Kommer mer alster i veckan från mässan.
Ha nu en bra vecka! Kram Katja

4 kommentarer:

  1. Super härliga kort som jag har sett "live" också!
    Jätte kul att träffa dig i Uppsala!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. WOW, vilka snygga kort!!
    Det översta var så fräckt och snyggt i färgval och alla olika tekniker.
    Det understa var superfint, flaggorna var så fina med sina snygga kanter!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  3. Häftiga kort, speciellt mycket gillar jag det i rosa! :)

    SvaraRadera
  4. Hej Katja!
    Såååå fina kort, LO:s och mycket annat du gör:))
    Ja visst finns det mycket olika tekniker inom scrappbooking. Grattis till vinsten oxå.

    Blev jätteglad för din gulliga kommentar:)) välkommen tillbaka:)

    Må så gott, och var rädda omvarann

    Kramizar Marie

    SvaraRadera