måndag 23 juli 2012

En lift

Jag har liftat en LO av webmosterhelene, hon gör så fantastiska fina alster, så det var ingen tvekan att jag ville lifta just henne. Det är nu mitt tionde bidrag till Scrapperras sommartävling.


Istället för en LO, så har jag gjort en grattispåse. Min tolkning är inte alls lika färgglad som webmosterhelens LO. Föll för doilisarna och fjärilarna.
 Bakgrunden/påsen har jag använt ett par stencils och färglagt med distress ink. Några färgstänk med mist.
                                                        Baksidan är mycket enklare.

                                                               Tjingeling Katja

2 kommentarer:

  1. Så härligt somrig!
    Ha en bra dag!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Underbara blommor! Vilket lift kassen fick! Blev så fin! :)

    SvaraRadera