tisdag 16 oktober 2012

Hur får jag flow?

Denna LO giorde jag i Karlstad på SvenskScrapbooking träffen. Kriterierna var att ha en lista av något slag. Det är mycket färg och mycket rött som jag sällan använder mig av.
Fotona är är misslyckade utskrifter... haha... kul att få användning av dessa.

Gissa hur kul jag hade när jag lekte med färger.
 
 
Känner att jag har ont om tid just nu och jag ligger så efter med mina bloggrundor, så jag hoppas ni har överseende mig, då jag inte hinner besöka er.
Kram Katja
 
 

5 kommentarer:

  1. Jag får definitivt FLOW av att kika in i din blogg... ännu en underbar layout!!! Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  2. Ja, visst var det en bra träff/mässa. Jag har varit med sen första gången och tänker fortsätta så länge de anordnas:) Måste avslöja att jag röstade på denna. Härligt lekfull. Och jag tyckte att dessa foton var ascoola. De är inte alls misslyckade!!
    Tack för titten och dina ord hos mig.

    Kram Tesa

    SvaraRadera
  3. den var läcker!!! jag gillar färgexplosionen o man lär sig alltid nå nytt när man leker med nya färger.

    SvaraRadera