tisdag 9 oktober 2012

Svensk Scrapbookingsmässa

Hej alla! I helgen har jag varit i Karlstad och haft riktigt kul!! Det var mässa och pysselträff. Har shoppat, pysslat och surrat en massa. Bara så bra ordnat och en massa trevliga tjejer. Nya bekantskaper. Det var även en massa roliga utmaningar och tjhoooo.... kammade hem fem vinster! Vilken lycka!! Vilken bonus... Ja, ni som aldrig varit i Karlstad, så rekommenderar jag det.  Otroligt bra arrangerat och det är givet att jag ska dit nästa år igen. ;) Ni hänger väl på?

En utmaning var att man skulle altra ett ljus...
 
Så här såg mitt vinnande bidrag ut.

 
En annan utmaning var att göra ett kort på 10 min. Pust så stressigt det var.
Man fick en uppgift per minut.
1. en kortstomme 15x15
2. ett mönstrat papper som delas i tre delar
3.ett rivet hörn
4. något prickigt
5. ett rim
6. en rosett
7 något brunt
8. något i tyg
9.en stege
 
 
ha ha.. det var en kul utmaning... inte så genomtänkt, utan man fick ta det man hade i närheten. Kul var ju med att kom tvåa i utmaningen.
Kommer i veckan visa lite fler alster från Karlstadträffen. Kram Katja

1 kommentar:

  1. det lät som en otroligt lyckad träff!!!
    o grattis till alla vinster. ljuset var bara underbart läckert!!!

    SvaraRadera