fredag 18 april 2014

Jag behövde piffa upp väggen vid mitt skrivbord. Kände inte att jag behövde tapetsera om hela rummet. Så jag har bestämde mig för att använda stenciler från Martha Stewart på en tapetvåd. Jag gjorde bara lite på måfå. 
***
I needed to change the look on  the wall by my desk. Did not think I needed wallpapering the entire room. So I have decided to use stencils from Martha Stewart on a wallpaper. 



Jag använde mig av två färger från Martha Stewart. Detta för att få lite skiftning på på mönstret.
***
I used two colors from Martha Stewart. This is to get a little tinge on the pattern.


Tapeten har ett svagt mönster.
***
The wallpaper have a soft pattern.

Jag har satt tapeten på tvären. Jag har dessutom häftat fast den på väggen. Denna idén att häfta fast har jag jag fått från Simon som tipsade om detta i Inzpira Magazine nr 2. Inzpira  Magazine finns i App store och Android market. Har ni sett att det nya numret är ute nu?
***
I have set the wallpaper across the wall. I also stapled it to the wall. This idea to use stapler I have I got from Simon who have gave that tip in Inzpira Magazine No. 2. Inzpira Magazine is available in the App store and Android market.




Även tavellisten har fått lite tapet. Klippte ut långa remsor som jag stansade ut en bård med. Detta för att få en mer personlig touch. Tänk på att det måste vara en papperstapet som du stansar i. Vävtapeter och grövre tapeter fungerar det inte på.
***
Even  the pictureshelter has received little wallpaper. Cut a long strip that I punched out a border with. This is to get a more personal touch. Remember that it must be a paper wallpaper that you punch in. 


Så här såg det ut innan.
***
Here's what it looked like before the wallpaper.

Tack för titten!
Kram Katja

1 kommentar: