tisdag 2 maj 2017

Nya dies från Sizzix

Det har kommit in nya läckra dies från Sizzix. Idag blir det två kort som går i CAS. Det betyder att det är Clean And Simple. Inte så mycket dekorationer eller detaljer. Just dessa två manliga kort där får just dien från Sizzix "Looking Dapper" stå i fokus.
manligt med Sizzix

Här har jag utnyttjat "håligheterna" när jag stansade ut med min Bigshot. Bakom kraftpappret så har jag limmat fast svart cardstock.
Manligt enkelt med Sizzix

På det här kortet så har jag limmat fast det utstansade. Texten happy är även det en Sizzix die, Handwritten Celebrate, innehåller många användbara texter. Här ville jag ha ett riktigt stilrent kort så det fick bli ett kort på vitt cardstock. Ordet priceless kommer från ett ark med texter som passar till många ändamål.
Grattis med sizzix

Tack för titten!
Kram Katja



1 kommentar: